תגידי לי שזה מוכר לך
השאלות שמטרידות אותך בלי שתגידי לאף אחד
ובינתיים את שואלת את הצ'אט, מחפשת בקבוצות וואטסאפ, ומבלבלת את עצמך יותר ויותר
מה הבדיקה הבאה שלי — ומתי כדאי לקבוע?
הרופאה הסבירה בחיפזון, ואת לא לגמרי בטוחה שהבנת. עכשיו את מנסה להיזכר אם הגיע הזמן
האם אני עולה במשקל בצורה תקינה?
המספר על המשקל עולה, ואת לא יודעת אם זה בטווח הנכון. ואין לך איפה לבדוק בלי לקבל תשובה גנרית שלא קשורה לנתונים שלך
מה אומרות בדיקות הדם שלי בפועל?
קיבלת דף עם מספרים, חלקם אדומים. את לא רוצה להיכנס לחרדה מיותרת — אבל גם לא לפספס משהו חשוב
כמה קפאין יש לי היום בסה"כ?
קפה בבוקר, תה בצהריים, שוקולד בערב — ואת עושה חישובים בראש בלי לדעת אם את בטווח הבטוח
מה כדאי לאכול עכשיו — בטרימסטר הזה ספציפית?
כל טרימסטר מביא שינויים, ואת מנסה להבין מה להתאים עכשיו. שאלת את הצ'אט — וקיבלת תשובה שלא מכירה אותך